جوانسازي صورت با ليزرفوتونا

جوانسازي صورت با ليزرفوتونا

جوانسازي صورت با ليزرفوتونا
جوانسازي صورت با ليزرفوتونا
آموزش و کدنویسی فایل های گرافیک وردپرس گالری عکس قالب سایت
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
  • زمان و ساعت پخش سریال پایتخت از شبکه آی فیلم
  • آموزش ثبت نام در کارگزاری فارابی
  • آشنایی با بازی موبایلی شهربانو
  • شرایط ثبت انواع شرکت های تجاری
  • نقدی بر سریال دارک
  • معرفی لامبورگینی اوروس پرفورمانته 2023
  • جوانسازي صورت با ليزرفوتونا
  • آشنایی با کیف آلومینیومی پزشکی
  • آموزش بهترین کیک ها با 1TouchFood
  • شهروند خبرنگار / ارسال خبر / ارسال سوژه های خبری
  • محل تبلیغات شما

    جوانسازي صورت با ليزرفوتونا

    این مطلب رو در شنبه 26 فروردین 1402 ساعت: 10:09 در سایت قرار داده است.

    جوانسازي صورت با ليزرفوتونا

    پوست صورت و ساير نواحي بدن در سنين 25 الي 30 سالگي در بهترين شرايط سلامت و جواني قراردارند و از اين سنين به بعد به مرور زمان دچار تغييرات تخريبي و شروع علايم و مراحل پيري پوست ميشوند . در واقع بواسطه وجود عوامل استرسي مختلف ميزان سرعت تخريب از ميزان سرعت ترميم و بازسازي بيشتر شده و آرام آرام علايم پيري نمايان ميگردد .

     

         ليزر فوتونا

     دستگاه ليزر فوتونا  پيشرفته ترين دستگاه روز دنيا در زمينه ليزرهاي جوانساز است و به معجزه قرن 21 در زمينه جوانسازي و ليفت صورت مشهور شده است . اين دستگاه با دارا بودن بيش از 52 تاييديه از سازمان غذا و داروي امريکا که مهمترين و معتبرترين مرجع بررسي کننده کيفيت تجهيزات پزشکي دردنيا هستند ، به خوبي ثابت کرده است که ميتواند اعتماد بزرگان اين رشته در علم پزشکي را به خود جلب نمايد .

    براي اينکه مبحث جوانسازي پوست را راحت تر درک کنيد يک مثال ساده برايتان بيان ميکنم . فرض کنيد يک قطعه کش تحت کشيدگي مستمر قرار بگيرد ، بعد از مدتي دچار شلي و افتادگي و کاهش قدرت کشساني آن ميشود . پوست بدن و صورت هم به مرور زمان به خاطر فشارجاذبه زمين دچار شلي و افتادگي و کاهش قدرت الاستيسيته پوستي ميشوند .

    جوانسازي صورت با ليزر فوتونا

    در اين روش با استفاده از تابش ملايم و کنترل شده نورليزر به سطح پوست و انجام تنظيمات ويژه مخصوص نواحي خاص صورت ، آرام آرام شبکه کلاژن و الاستين لايه مياني پوست شروع به بازسازي مجدد کرده و به صورت کاملا طبيعي لايه هاي پوستي ترميم و بازسازي مجدد ميشود .

    در اين روش لايه مياني پوست که نقش اصلي درزمينه کلاژن سازي را برعهده دارد بصورت مرحله به مرحله شروع به ساخت پروتئين هاي مربوط به جوانسازي کرده و طي يک بازه زماني 45 الي 60 روزه اثرات عالي ليفت صورت با ليزر مشاهده ميشود .

    البته ناگفته نماند که در اين ايام هرچقدرمصرف مواد مولتي ويتامين هاي مغذي پوست و کرم هاي آبرسان و کلاژن ساز بيشتر باشد سرعت و مقدار ترميم لايه هاي پوستي بيشتر بوده و اثرات جوانسازي بيشتري را شاهد خواهيم بود .

    اين روش کاملا سرپايي بوده و نياز به بستري شدن ندارد . کار بادستگاه ليزر فوتونا اصلا درد ندارد و طي يک الي دو ساعت انجام ميشود . هيچ عارضه جانبي ندارد وجزء بهترين روشهاي ليفت و جوانسازي صورت در دنيا مطرح است .

    تعداد دفعات و تکرا جلسات ليزر فوتونا

    بطور معمول براي يک فرد پنجاه ساله دو الي سه مرتبه بفاصله هر سي روز يکبار

    پيشنهاد ميشود جلسات تکرار بشود و بعد از آن متناسب با ميزان مراقبت و دوري از عوامل مخرب ، هر يک سال يک جلسه تکرار شود .

    قيمت و هزينه ليزر فوتونا

    درمورد قيمت و هزينه ليزر فوتونا اين چند مورد را بايد در نظر داشته باشيد . اول اينکه بعضي از افراد نياز دارند فقط روي قسمتهاي خاصي از صورتشان ليزر زده بشود نه کل صورت . و از طرفي بعضي از افراد هم نياز دارند چندين جلسه درمان انجام بدهند که به نتيجه عالي و رضايت بخشي برسند. بر همين اساس قيمتهاي جلسه اي و متغيير است که ميتوانيد با انجام مشاوره و تعيين بهترين پلن درماني براي شما قيمت حدودي را برايتان ارزيابي کنيم .

    ماندگاري ليزر فوتونا  معمولا پس از اتمام تعداد جلسات درماني استاندارد که متوسط سه الي پنج جلسه است بالاي شش الي نه ماه ماندگاري خيلي خوب و عالي دارد و نظرات درمورد ليزر فوتونا در بسياري از موارد عالي و رضايت بخش است .

    عوارض ليزر فوتونا تقريبا هيچ است و دستگاه بسيار عالي و ايمن و موثري است البته بايد با تنظيمات استاندارد براي بيماران درمان انجام بشود .

    ليزر فوتونا براي اسکار فوق العاده جوابدهي و نتيجه بخش است


    برچسب ها : ,
    تعداد بازديد : 52
    نظرات(0)

    بخش نظرات این مطلب


    کد امنیتی رفرش
    کلیه حقوق مادی و معنوی نزد (( پایگاه خبری خبریفا )) محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب پیگرد قانونی دارد.
    طراحی از آواسایت ترجمه از قالب گراف